HTML

Dörzsi blogja

A világ, ahogy én látom..."Az élet előttem áll, és nem látok tőle semmit..."

Friss topikok

  • Kzella: Egyetértek az írásoddal (2011.08.27. 18:32) stolandrás
  • dörzsi: Majdnem elfelejtettem! Sikerült Budapest megtisztítása is! Gratulálok Pestiek! :D (2011.04.20. 17:35) Ezt is megértük!
  • dörzsi: Cica! Köszönöm szépen a névnapi köszöntést! A többi az meg adott dolog, sokféle szempontból lehet... (2011.04.20. 17:31) Itt tartunk…
  • Kzella: Miért ilyen nehéz itt kommentezni? Mindegy, csak olvasgattam. (2011.01.13. 21:03) Elmúlt az év…
  • Némber75: ...és elment??? (2010.05.25. 19:41) Szabadidő!

Linkblog

2010.05.24. 10:41 dörzsi

Nem kötelező....

Biztosan sokan megtapasztaltátok már, ha valaki a közösségért igyekszik tenni valamit, akkor általában a kritikák özönével kerül szembe. Akik legnagyobb pofával támadnak ilyenkor, azoknak annyi eszük, jóakaratuk sincs az esetek többségében, hogy saját magukért tegyenek valamit. Ez a szomorú élettapasztalatom. Sokat kínlódtam emiatt évekig. Szerencsére mára már teljesen túltettem magam ezeken a dolgokon. Nem érdekel, hogy ki mit mond? Amikor valamibe belekezdek, igyekszem a leg jobb tudásom szerint cselekedni mindenben, és nem érdekelnek az állandó kritikkusok, huhogók. Odáig jutottam, hogy megmondom minden pofázónak, hogy ezek nem kötelező dolgok, nem kell benne részt venni! Most már így gondolom, hogy ez a leg helyesebb magatartás velük kapcsolatban. Egyébként már megtapasztaltam ennek az előnyét, sokkal kevesebb görcsöléssel jár. Nem szabad azon igyekezni, hogy mindenkinek megfeleljek! Nem is lehet, éppen ezért nem is lehet cél. Majd a nagy okosok megoldják a bajaikat maguk, és úgy biztosan jobb lesz!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dorzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr652026899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása