HTML

Dörzsi blogja

A világ, ahogy én látom..."Az élet előttem áll, és nem látok tőle semmit..."

Friss topikok

  • Kzella: Egyetértek az írásoddal (2011.08.27. 18:32) stolandrás
  • dörzsi: Majdnem elfelejtettem! Sikerült Budapest megtisztítása is! Gratulálok Pestiek! :D (2011.04.20. 17:35) Ezt is megértük!
  • dörzsi: Cica! Köszönöm szépen a névnapi köszöntést! A többi az meg adott dolog, sokféle szempontból lehet... (2011.04.20. 17:31) Itt tartunk…
  • Kzella: Miért ilyen nehéz itt kommentezni? Mindegy, csak olvasgattam. (2011.01.13. 21:03) Elmúlt az év…
  • Némber75: ...és elment??? (2010.05.25. 19:41) Szabadidő!

Linkblog

2011.03.23. 22:13 dörzsi

Itt tartunk…

Mindig azt gondolom, hogy nem érhet már nagy meglepetés, de aztán rendszeresen csalatkoznom kell. Gondolom nem vagyok ezzel egyedül. Most épp munkaerő piaci pofont kaptam. Szerencsésnek mondhatom magam, hogy nem kell munkahely után koslatnom, legalábbis egyenlőre. Ugyanis egyre világosabban tolul a szemünk elé egy húsba maró probléma! Magyarországon egyre nehezebb munkahelyhez jutni! Nincs! Egyszerűen még rossz sincs. Aki kicsit iskolázottabb, az pedig teljesen reménytelen helyzetben van! Most már majdnem két ifjú generáció van a piacon, akik teljesen reménytelen helyzetben vannak! Képtelenség elhelyezkedni. Segítségre senki sem számíthat, csak azok, akiknek eszük ágában sincs az, hogy dolgoznának! Ők igen. Sőt. Ha minden jól alakul, akkor még plusz szavazati jogot is szereznek! Példátlan módon az unió területén! Fantasztikus! Most nem ugat a csürhe! Dühítő, nevetséges. Ezek a dolgok nem is jutottak volna eszembe, ha nem akad a kezembe egy már már karikatúrisztikus elemeket tartalmazó hirdetés! 2011-ben, Magyarországon hirdeti magát egy cég, hogy miért számít megbízhatónak! Na, itt aztán lehet kapaszkodni, mert eszméletlen dolgok felsorolása történik a reklám anyagban! Nem fantom cégről van szó! Az a neve, hogy Hajtás Pajtás. Nem a tevékenysége a lényeg, hanem az, amit pozitívumként kiemel saját magáról, ma Magyarországán!Szó szerint idézek az anyagból: „ Dolgozóinkat teljes fizetésükre bejelentve alkalmazzuk, táppénzzel, szabadsággal, biztosításokkal. Járulékaink 80 nyugdíjas ellátását fedezik. Ha bennünket választ, helyettünk nem kell adóznia.” Csak hápogni lehet ezeknek a dolgoknak az olvastán! Hihetetlen. Egyértelmű, hogy szembe kell nézni a rideg valósággal. Egyértelmű az üzenete ennek! Jelenleg Magyarországon nem jelentik be a munkavállalókat, nem fizetik utánuk a TB –t, kibújnak az adóterhek alól, a munkaadók döntő többségénél! Máskülönben nem lehetne ilyesmire hivatkozni, ilyen dolgokra, mint erényre támaszkodni akkor, amikor azt szeretné egy cég, hogy a szolgáltatásait vegyük igénybe! Egy ügyfélnek ezekhez a dolgokhoz semmi köze! Ráadásul egy normálisan működő országban, prosperáló gazdasággal rendelkező államban ennek természetesnek kellene lenni! Bizony nagyon messze vagyunk ettől. Természetesen nem vagyok ellene, hogy elkészüljön az új alkotmány! Legalább előbb elkészül, mint mielőtt teljesen kipusztulunk erről a területről, amit most még a hazánknak mondunk, mert úgy tudjuk, hogy még az! Az is lehet, hogy már tévesek az ismereteink! Mit ér az a haza, amelyik nem képes biztosítani a nemzetet alkotó nép megélhetését? Megint csak azt mondhatjuk, hogy ezért emberek a felelősek, akik mindent elkövetnek folyamatosan azért, hogy ez így legyen! A szólamokat jó hallgatni, csak nem lehet vele jóllakni. Ez a gyenge pontjuk. Sosem azokról beszélek én, akik még a saját udvaruk felseprésére is képtelenek, olyan szorgalmas fajták! Nem. Ezek még szót sem érdemelnek. Fő foglalatosságuk az, hogy a lábuk szárán hajszolják a legyet! Nem fájna nekem, ha egy falat sem kerülne a szájukba! Ezért nem szoktam gyűjtésekben részt venni! Nem szeretnék hozzájárulni semmivel sem ahhoz, hogy én segítsem felnevelni azt a gyermeket, aki majd húsz forintért elvágja hálából a torkomat! Ez a jövő vár ránk! Mert ugye mire ez felnő, addigra én már pont nem tudok ellenne védekezni, életkoromnál fogva. Egyébként az zavar a legjobban, hogy amennyiben elveszítem a munkahelyemet, akkor nem tudom ezt a réteget tovább gyámolítani! Mi lesz velem? Az nem érdekes, ne legyek önző! De velük mi lesz? Odajön az utcán hozzám negyed magával egy ilyen alak, és követel tőlem segítséget, én szemét meg nem tudok adni? Leszúrnak mint egy disznót. Ezt a sorsot csak akkor kerülhetem el, ha igénybe veszem a Hajtás Pajtás cég szolgáltatásait, mert ők legalább adóznak, és akkor ki lehet majd pótolni az általam adott segítséget, és akkor lehet, hogy nem lesz éhes ez a nagyszerű emberréteg. Nem fog felfalni mindenestől…

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dorzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr392766529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzeCi · http://szegedicicamentok.hu 2011.04.10. 16:51:40

Teljesen egyetértek azokkal a dogokkal, amiket írtál. Talán nem jellemző a teljes politikai összhang ránk, de most és már több cikkednél is igazat adtam neked. Kiegészíteni szükségtelen.

Boldog névnapot kívánok Neked!
Cicamica
Remélem tudod ki

dörzsi 2011.04.20. 17:31:28

Cica!
Köszönöm szépen a névnapi köszöntést! A többi az meg adott dolog, sokféle szempontból lehet ugyan azt a dolgot szemlélni, de én már közéleti, politikai dolgokba nem viszek érzelmeket. Csak a tények és a vélt igazam vezérel minden szavamat, és tettemet... Ezért aztán nekem nincs is haragosom, mert senkit sem kívánok a saját képemre formálni! Legfeljebb annyi történik, hogy mindenkivel arról beszélgetek, ami közös bennünk. Elég "öreg" vagyok már ahhoz, hogy megerősítést várjak az emberektől a saját magam által tapasztalt dolgokban! Persze azért néha nem árt, ha nem érzem magam teljesen hülyének! Ez pedig csak úgy lehet, ha néha összehoz a jó sorsom hasonló gondolatokkal foglalkozó emberekkel! Nagyon fontos, hogy senkivel sem vagyok azonos, és nem feltétlenűl értek egyet senkivel sem MINDENBEN! Köszi a bejegyzésedet!
süti beállítások módosítása