HTML

Dörzsi blogja

A világ, ahogy én látom..."Az élet előttem áll, és nem látok tőle semmit..."

Friss topikok

  • Kzella: Egyetértek az írásoddal (2011.08.27. 18:32) stolandrás
  • dörzsi: Majdnem elfelejtettem! Sikerült Budapest megtisztítása is! Gratulálok Pestiek! :D (2011.04.20. 17:35) Ezt is megértük!
  • dörzsi: Cica! Köszönöm szépen a névnapi köszöntést! A többi az meg adott dolog, sokféle szempontból lehet... (2011.04.20. 17:31) Itt tartunk…
  • Kzella: Miért ilyen nehéz itt kommentezni? Mindegy, csak olvasgattam. (2011.01.13. 21:03) Elmúlt az év…
  • Némber75: ...és elment??? (2010.05.25. 19:41) Szabadidő!

Linkblog

2010.07.18. 16:55 dörzsi

IWIW - röhej!

Ahogy haladok az életkorban egyre beljebb, egyre ritkábban történik velem hülyeség. Kicsit szégyenkezve be kell vallanom, hogy ezúttal mégis történt. Amikor számító gépet vásároltam, ismerkedtem a használati lehetőségekkel. Szerintem kicsit idős korban kezdtem, de a környezetemben bíztattak, hogy sosem késő elkezdeni ezt a tudást összecsipegetni. Nekem ugyan elsősorban írásra kellet a gép, hiszen az írógép használata teljesen el lehetetlenedett rövid időn belül. Nem is ez a lényege ennek a történetnek, hanem az, hogy rögtön ajánlották többen, hogy regisztráljak az iwiwre! Tudakoltam többektől, hogy mi is ez? Kicsit tartottam a dologtól, hiszen figyelmeztettek rá, hogy amolyan modern nyílvántartási forma ez, de később mégiscsak belementem. Tetszett is a dolog, főleg az elején. Próbáltam óvatos lenni, nem teljesen kitárulkozni, hiszen valóban nem tisztázott, hogy kik férhetnek hozzá a saját dolgaimhoz, kik ellenőrzik az írásokat, és, hogy kikkel érintkezem iwiwen keresztül? A kezdeti lelkesedés odáig repített, hogy négy féle módon is beregisztráltam. Aztán az első pofon is elért. Minden szó, figyelmeztetés, vagy felszólítás nélkül egyszer csak kitöröltek a rendszerből. Nem értettem, hogy mi történhetett, és senki sem tudott magyarázatot adni a dologra. Újra építgettem az egészet, szerintem akiket újra bejelöltem azt gondolták, hogy meghibbantam. Mindegy, újra helyreállt az egész. Eltelt újabb egy év, és megint töröltek, ezúttal két regisztrációmat szüntették meg, egy szó figyelmeztetés nélkül! Legalább írták volna meg, hogy miért nem vagyok kívánatos ezen a szeren? De nem. Mgint semmi. Annyit változott a helyzet ezen idő alatt, hogy most már én sem szeretnék szerepelni az iwiwen. Igazat adok azoknak, akik azt monták, hogy nincs is semmi értelme! Valóban nincs. A megmaradt két regisztrációmat pedig én fogom kitörölni. Azt gondoltam volna az elején, hogy ez egyfajta szórakozás. Tévedtem. De azért idegeskedni már valóban nem vagyok hajlandó senki kedvéért. Tulajdonképpen az a szép az egészben, hogy ingyenes, és így még nem is reklamálhat senki, akivel ezt művelik! Csak az a baj, hogy most már minden adatommal rendelkeznek, és még azt is tudják pontosan, hogy kikkel állok szorosabb vagy lazább kapcsolatban. És ez nem üldözési mánia, ez a valóság. Mindenkinek további kellemes iwiwezést kívánva, félig meddig kirúgva, lelépve, de mindenképpen az iwiwtől jó távol tartom majd a kapcsolatot a számomra értékes emberekkel, külső ellenőrzés nélkül!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dorzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr582159093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása