HTML

Dörzsi blogja

A világ, ahogy én látom..."Az élet előttem áll, és nem látok tőle semmit..."

Friss topikok

  • Kzella: Egyetértek az írásoddal (2011.08.27. 18:32) stolandrás
  • dörzsi: Majdnem elfelejtettem! Sikerült Budapest megtisztítása is! Gratulálok Pestiek! :D (2011.04.20. 17:35) Ezt is megértük!
  • dörzsi: Cica! Köszönöm szépen a névnapi köszöntést! A többi az meg adott dolog, sokféle szempontból lehet... (2011.04.20. 17:31) Itt tartunk…
  • Kzella: Miért ilyen nehéz itt kommentezni? Mindegy, csak olvasgattam. (2011.01.13. 21:03) Elmúlt az év…
  • Némber75: ...és elment??? (2010.05.25. 19:41) Szabadidő!

Linkblog

2011.08.23. 22:04 dörzsi

Azért az élet zajlik….

Hónapok óta nem írtam, nem mintha nem lenne miről. Az a helyzet, hogy kicsit elkedvetlenedtem. Az általam szerkesztett „újság” is szünetel. Erőgyűjtés folyik….  Egy két dolog jut eszembe, és máris az az érzésem, hogy nincs értelme a szónak, és értelmetlen a tett. Már nagyon sokszor éreztem ezt, de mindig talált az ember valami reménységet. Most már ez is hiányzik! Nekem régi meggyőződésem, hogy a magyarok töltik az életükből a legtöbb időt munkával, munkában. Jól és nagyon sokat is dolgoznak! Emlékszem, hogy a komcsi időkben mindig azzal etették az embereket, hogy bezzeg nyugaton micsoda munka folyik? !!!!! Látjuk… Szinte csak a külföldiek, a bevándorlók dolgoznak! Mégis fényévekkel járnak előttünk az anyagi jólétben! Nekik ez jár alanyi jogon! Nekünk meg a nyomor… Sajnos az eu meg ezt még jobban bebetonozza. Ami nekünk jár: Ellopott nyugdíj, fele szabadság, 80 éves nyugdíj korhatár, az egészségügyi ellátás teljes megszűnése, a világ legszemetebb élelmiszere, rongyok a ruházatban / kínai, vagy mások által levetett rongyok /. Az a lényeg, hogy a Magyar ne termeljen, a fogyasztását korlátozzák / Megkaptuk, hogy túl sok cukrot fogyasztunk! / szépen várja meg minden magyar az otthonában a pusztulást! Békésen, türelemmel, mert még a végén nem fog tetszeni Európának! Mit fognak szólni? Az általuk fasisztának tartott Magyarországon mindenkinek rettegni kell! Négy településen azért pislákol a remény gyertyafénye! Ezeken a településeken a remény szikrája még megvan! Legutoljára Gyöngyöspatán döntöttek úgy az emberek, hogy nem hisznek többé a hazugságokban! Szavaztak! Elsöpörték a söpredéket, oda juttatták, ahova való: A szemétdombra! A médiában az ügyeletes hiénák már verték is a taknyot rögtön: Vége a demokráciának! Igen, ha már nem lehet a szomszéd minden vagyonkáját ellopni reggelre, akkor már meg is halt a demokrácia! Félni kell! Néztem én is a tv-ben, és ahogy ott beszélgetett a riporter hetven éven felüli öreg nénikkel, engem is elfogott a szorongás…. Féltem… Elképzeltem, ahogy ezek a nénik rettegésben tartják a falu tisztességes, becsületes, törvénytisztelő, szorgalmasan dolgozó többségét kitevő kisebbséget! Ugye, ez elképzelhető. Mindenesetre nyugaton elhiszik ezeket az eszement állításokat, amiket az itteni szarkeverők híresztelnek rólunk külföldön. Persze soha senki nem veszi magának a fáradságot, hogy egyszer is ellátogasson ezen falvak valamelyikébe, hogy mi is lehet itt az igazság? A részletek nem érdekesek, csak az a fontos, hogy ezek a 60-90 éves öreg, magányos nénik fasisztáknak legyenek beállítva! Aki pedig ezt el szeretné hinni, annak legyen is módja arra, hogy elhihesse! Ezért aztán nyomul a média a mutogatásban, de több esetben is előfordult már, hogy visszafelé sült el a puska. Akkor jön a forgatókönyvben a síri csend, a hallgatás. Senki sem kér elnézést, nem kér bocsánatot a megrágalmazott többségtől, csak elhallgatnak a hiénák! Mint ahogy pár éve az akkor még Moszkva téri esetnél, amikor szegény cigány fiatalembert karddal megtámadták! Tamásgáspármiklós azonnal fasisztákat üvöltött! Tele volt vele a sajtó, a televízió, rádió, napokig. Aztán kiderült, hogy cigány volt a támadó is…. Sírtam…. A röhögéstől! Aztán következett a síri csend. Szegényesen élünk, de azt nem mondhatja senki sem, hogy unatkoznunk kellene. Minden nap új meglepetésekkel várja a magyarokat. Mindig történik valami. Biztosan most is, mialatt ezeket a sorokat írom. Innét folytatjuk legközelebb. J

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dorzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr903174563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása