HTML

Dörzsi blogja

A világ, ahogy én látom..."Az élet előttem áll, és nem látok tőle semmit..."

Friss topikok

  • Kzella: Egyetértek az írásoddal (2011.08.27. 18:32) stolandrás
  • dörzsi: Majdnem elfelejtettem! Sikerült Budapest megtisztítása is! Gratulálok Pestiek! :D (2011.04.20. 17:35) Ezt is megértük!
  • dörzsi: Cica! Köszönöm szépen a névnapi köszöntést! A többi az meg adott dolog, sokféle szempontból lehet... (2011.04.20. 17:31) Itt tartunk…
  • Kzella: Miért ilyen nehéz itt kommentezni? Mindegy, csak olvasgattam. (2011.01.13. 21:03) Elmúlt az év…
  • Némber75: ...és elment??? (2010.05.25. 19:41) Szabadidő!

Linkblog

2010.05.05. 17:30 dörzsi

BodigyöngyeFC, mert kell egy csapat!

A szabadidőm jelentős részét köti le egy kis közösség, nagyon jól érzem magam minden héten egyszer abban a két órában, amikor velük vagyok. Egy igazi focicsapat, amihez már több rajongó is tartozik és mindenkinek hasonlóan fontos a dolog mint nekem. Szombaton, elsején kupát nyert a csapat! Sok jólsikerült foto készült a délelőttről, mindenki számára megtekinthető. A Bodigyöngye,  mert róluk van szó jelenleg a második helyen áll a Tanuló utcai bajnokságban. A góllövő listán pedig harmadik a csapat egyik legjobb gólvágója Pál Máté. Pénteken is megyünk játszani, remélem sikerül újra nyerni! Holnaptól kezdjük összeszedni a csapat tagjait, hogy ki tud jönni, ki nem? Majd jelentkezem az eredménnyel.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dorzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr491976930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása